Softwarová podpora tvorby a využití modelů strategického myšlení v prostředí internetu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22942" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22942 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Softwarová podpora tvorby a využití modelů strategického myšlení v prostředí internetu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje část výstupy řešení grantového výzkumného záměru ?Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody (v agribusinessu)?, který je v současné době řešen na půdě Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze. Vlastní koncepce příspěvku je zaměřena na tvorbu modelu strategického myšlení z podporou softwarového programu založeného na ASP.NET technologii s využitím nástroje Microsoft Visual Studio 2005 a dostupné databáze ? MS SQL Server, event. Microsoft Access pro desktopové provedení. Spolu s tím se ověřuje možnost využít některého standardního nástroje, přímo určeného pro znalostní systémy, jako je nástroj CLIPS. Hlavním cílem projektu je vytvoření knihovny modelů strategického myšlení pro generování konkurenční výhody podnikatelských subjektů operujících ve sféře agribusinessu.
Název v anglickém jazyce
Software support for creation and using of models strategic thinking in internet environment
Popis výsledku anglicky
This artikle describes conclusions of questions researches grant project ?Models of strategic thinking for competitive advantage generation (within agribusiness). The results of the questionare research idicate conclusion, which used for formulate of thealgorithm creation of models strategic thinking. For creation of models used of software programme ASP.NET technologies with Microsoft Visual Studio 2005 and infobase MS SQL Server. The paper describe singles steps strategic decides, komplete about knowledge dates. Models enablig interaktiv communitacion be creation strategy foundation on value orientation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody ( v agribusinessu)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inproforum
ISBN
978-80-7394-016-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
99-103
Název nakladatele
JČU České Budějovice
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
27. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—