Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model strategického myšlení v podnikovém řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22947" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22947 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Model strategického myšlení v podnikovém řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek uvádí dílčí výsledky dotazníkového šetření grantového projektu 402/05/2697 ?Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody v agribusinessu?. Z analýzy vyplynulo, že management podniků se nevěnuje v odpovídající míře strategickému řízení a neuplatňuje principy strategického myšlení. Z dílčích výsledků byly zformulovány základní atributy pro tvorbu modelu strategického myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    MODELS OF STRATEGIC TNINKING IN ENTERPRISES MANAGEMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the basic principles strategic thinking. This artikle describes conclusions of questions researches grant project GAČR 402/05/2697 ?Models of strategic thinking for competitive advantage generation (within agribusiness), and followup and the aim and methods of result this project. The results of the research indicate that management of companies undedicate strategic management appropriate responsibility. Also apply the basic principles of strategic thinking.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody ( v agribusinessu)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zvyšování kokurenceschopnosti aneb Nové výzvy pro rozvoj regionů, států a mezinárodních trhů

  • ISBN

    978-80-7394-016-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    99-107

  • Název nakladatele

    VŠB TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    4. 6. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku