Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MODELY STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ V PODNIKOVÉM MANAGEMENTU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22933" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22933 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MODELY STRATEGICKÉHO MYŠLENÍ V PODNIKOVÉM MANAGEMENTU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve vědeckém článku jsou publikovány dílčí výsledky dotazníkového šetření grantového projektu 402/05/2697 ?Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody v agribusinessu?, a to v návaznosti na cíle a metodiku řešení daného projektu. Cílemtohoto příspěvku je publikování dílčích výsledků dotazníkového šetření ve vybraných podnicích agribusinessu. Z provedeného primárního výzkumu vyplynulo, že management podniků se nevěnuje v odpovídající míře strategickému řízení a v rámci toho neuplatňujeprincipy strategického myšlení. Z dílčích výsledků šetření byly zformulovány základní atributy pro tvorbu modelu strategického myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    MODELS OF STRATEGIC THINKING IN COMPANY MANAGEMENT

  • Popis výsledku anglicky

    This scientific paper presents particular conclusions of guestions researches grant project GAČR 402/05/2697 ?Models of strategic thinking for competitive advantage generation (within agribusinessu), and follow up an the aim and methods of resole this project. The results of the research indicate that management of companies undedicate strategic management appropriate responsibility. Also apply not principles of strategic thinking.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody ( v agribusinessu)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007

  • ISBN

    978-80-86633-85-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    165-171

  • Název nakladatele

    Publisher MSD

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 3. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku