Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modely strategického myšlení v agribusinessu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F08%3A25301" target="_blank" >RIV/60460709:41110/08:25301 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modely strategického myšlení v agribusinessu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Koncepce předkládané publikace vychází z teoretických poznatků, praktických zkušeností a výzkumu autorů o klíčové roli procesu strategického řízení pro rozvoj podnikatelských subjektů. Právě specifické formy tohoto procesu, tj. paradigmata strategickéhomyšlení vrcholových manažerů a vlastníků odlišují špičkové podniky od průměrných. Vycházíme z ověřeného předpokladu, že schopnost předjímat modely strategického myšlení pomáhá podnikatelům a manažerům identifikovat skryté hnací síly podnikatelského prostředí a pružně jednat.

  • Název v anglickém jazyce

    Model strategic thinking in agribusiness

  • Popis výsledku anglicky

    The koncept publication coming out from theory base of knowledge, practical experience and research authors about key role process strategic management for expansion enterprices. Just specifications form this process, it is paradigma strategic thinking top managers and Shareholder diversify top companes from off average. Capability be alive to models strategic thinking succouring mangers identify latent motive business surrouding and flexible behave.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody ( v agribusinessu)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-903680-8-8

  • Počet stran knihy

    144

  • Název nakladatele

    TGTisk s.r.o.Lanškroun

  • Místo vydání

    Lanškroun

  • Kód UT WoS knihy