Využití zobecněných Petriho sítí pro modelování e-learningových systémů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F08%3A27318" target="_blank" >RIV/60460709:41110/08:27318 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using generalized Petri nets for e-leafning system modelling
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is the design of a generalized petri net and object connection modelling rules. The suggested generalisation is appropriate for intelligent system modelling, especially for e-learning systems, which monitor learning and evaluation process of students.
Název v anglickém jazyce
Using generalized Petri nets for e-leafning system modelling
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is the design of a generalized petri net and object connection modelling rules. The suggested generalisation is appropriate for intelligent system modelling, especially for e-learning systems, which monitor learning and evaluation process of students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2C06004" target="_blank" >2C06004: Inteligentní nástroje pro hodnocení relevance a strukturování obsahu obecných i specializovaných zdrojů dat a znalostí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientia Agriculturae Bohemica
ISSN
1211-3174
e-ISSN
—
Svazek periodika
2008
Číslo periodika v rámci svazku
39
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—