Krizové řízení podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F09%3A29805" target="_blank" >RIV/60460709:41110/09:29805 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Krizové řízení podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Krize podniku se stává stále více frekventovaným jevem. Na podniky nepůsobí jen superkonkurenční prostředí, ale celá řada jevů ? makroekonomické, politické, technické a technologické a další. Ty všechny ohrožují nejen dosahování podnikových cílů, ale také samotnou existenci podniků. Nejvíce frekventovaným přístupem podnikového managementu je řešení krize až když v podniku nastane, kdy vznikne krizová situace v důsledku havárie, ekologické katastrofy, skandálu nebo neschopností podniku dostát svých závazků. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje podnikový management svým rozhodováním, nebo nepřipraveností na vznik krize.Monografie Krizové řízení podniku je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminovánímožnosti vzniku krize a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje a tím se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku krize. Dává především inspiraci a ukazuje možné post
Název v anglickém jazyce
Crisis management of the company
Popis výsledku anglicky
Company crises are becoming an increasingly frequent phenomenon. Apart from the super-competitive environment, companies are influenced by a number of other factors: macroeconomic, political, technical, technological, etc. They all represent a threat notonly to the achievement of company goals, but also to the existence of companies as such. The most common approach of the company?s management is to deal with a crisis only after it emerges, when the company finds itself in a critical situation due to abreakdown, environmental catastrophe, scandal or inability to fulfil its obligations. It is estimated that around 90 % of company crises are in fact caused by company management, their decision-making or non-readiness for crisis occurrence. The book entitled Crisis Management in Companies (Before a Crisis Occurs) focuses primarily on permanent company activities, the goal of which is to eliminate the possibilities of crisis emergence. It also deals with the process of identifying crises
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-3156-8
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—