Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EDUCATIONAL IMPACT OF VBA MODULES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F10%3A47919" target="_blank" >RIV/60460709:41110/10:47919 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EDUCATIONAL IMPACT OF VBA MODULES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In accordance with the title, this paper deals with educational impact of modules developed at the Department of Systems Engineering, CULS Prague. These modules are aimed primarily at the educational and teaching support of mathematical methods from thearea of Operations Research. The motivation for evaluating of its impact is based on current development of a new module that focuses on Travelling Salesman Problem. The first part briefly summarises present situation, then the description of used testsand statistical methods used for impact evaluation follow. Finally, the last part deals with the interpretation and generalization of the results achieved.

  • Název v anglickém jazyce

    EDUCATIONAL IMPACT OF VBA MODULES

  • Popis výsledku anglicky

    In accordance with the title, this paper deals with educational impact of modules developed at the Department of Systems Engineering, CULS Prague. These modules are aimed primarily at the educational and teaching support of mathematical methods from thearea of Operations Research. The motivation for evaluating of its impact is based on current development of a new module that focuses on Travelling Salesman Problem. The first part briefly summarises present situation, then the description of used testsand statistical methods used for impact evaluation follow. Finally, the last part deals with the interpretation and generalization of the results achieved.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ERIE 2010

  • ISBN

    978-80-213-2084-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    CULS Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000285851000023