K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51000" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51000 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K problematice projektů ICT v ekonomickém vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Je nezbytné změnit zaměření školy z tradičního předávání znalostí na zvládnutí metod, jak informace zpracovávat a používat. U veřejných projektů ICT z oblasti vzdělávání v poslední době získávají na oblibě komplexní e-learningové systémy, které v sobě zahrnují jak výukovou část, tak i následné ověřování znalostí studentů. Cílem příspěvku je ukázat přednosti využití ICT ve výuce ekonomických teorií.
Název v anglickém jazyce
About Problems of ICT Projects in Economic Education
Popis výsledku anglicky
It is necessary to change the school's focus on traditional knowledge transfer methods to dealing with problem of how are informations processed and used. Recently are gaining popularity comprehensive e-learning systems as a public ICT projects in fieldof education, which includes both the teaching part and the subsequent verification of students' knowledge. This paper aims to show the advantages of using ICT in teaching economic theory.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BD - Teorie informace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
40-44
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—