Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NÁSTROJE PODPORY MALOOBCHODNÍHO PRODEJE POTRAVIN V OBDOBÍ HOSPODÁŘSKÉ KRIZE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51261" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    NÁSTROJE PODPORY MALOOBCHODNÍHO PRODEJE POTRAVIN V OBDOBÍ HOSPODÁŘSKÉ KRIZE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    I v období hospodářské krize, kdy spotřebitelé více přemýšlejí o nákupech včetně nákupu potravin, jsou maloobchodní podniky nuceny výrazněji pracovat se zákazníky i s celou veřejností. Jedním z nástrojů, jak tuto spolupráci prosadit je Public relations /PR/. Hlavním cílem článku je proto zhodnocení účinnosti PR v maloobchodním prostředí s potravinami na zákazníky, nepřekonat hranici mezi PR a ostatními marketingovými nástroji a podat jasné výsledky a váhu PR u vybraných maloobchodních podniků s potravinami. Příspěvek byl zpracován v rámci VZ MSM 6046070906 ?Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů?, Provozně ekonomické fakulty, České zemědělské univerzity v Praze.

  • Název v anglickém jazyce

    The retail sales promotion tools in the period of economic crisis

  • Popis výsledku anglicky

    The retailers have to relate with the customers and the whole public all the time and especially in the period of an economic crisis when they think over their purchases incl. the purchases of foodstuff more carefully. One of the tools to do so is PublicRelations /PR/. Therefore, the main goal of the article is to assess the effectiveness of PR in the foodstuff retail environment while not crossing the border between PR and other marketing tools and to bring in both clear results and weight of PR at selected foodstuff retailers. This contribution was processed within the Research Project of MSM 6046070906 ?The economics of Czech agricultural resources and then effective use within multifunctional systems of agriculture and food?, Faculty of Economicsand Management, Czech University of Life Sciences in Prague.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Auspicia

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    120-125

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus