Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efficiency of teaching concepts for environmental education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A64842" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:64842 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Efficiency of teaching concepts for environmental education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    innovative teaching portfolios and concepts. In this work we analyse the information and attitudes provided by pupils on a particular topic of environmental education (fair trade) in order to develop original teaching concepts. The core of the work lieson the comparison of learning outcomes among individual concepts to evaluate the efficiency of knowledge transfer reached through the concepts. Using the methods of statistical analysis we proved statistically significant differences among the concepts measured by the results of didactic test after the topic has been taught.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficiency of teaching concepts for environmental education

  • Popis výsledku anglicky

    innovative teaching portfolios and concepts. In this work we analyse the information and attitudes provided by pupils on a particular topic of environmental education (fair trade) in order to develop original teaching concepts. The core of the work lieson the comparison of learning outcomes among individual concepts to evaluate the efficiency of knowledge transfer reached through the concepts. Using the methods of statistical analysis we proved statistically significant differences among the concepts measured by the results of didactic test after the topic has been taught.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 11th International Conference Efficiency and Resposibility in Education

  • ISBN

    978-80-213-2468-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    222-229

  • Název nakladatele

    Czech University

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    5. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku