Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DESET LET PO VSTUPU DO EU A SPOTŘEBITEL V ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A65092" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:65092 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DESET LET PO VSTUPU DO EU A SPOTŘEBITEL V ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vnitřní obchod v ČR jako systém zahrnuje subsystémy maloobchod, velkoobchod, pohostinství (služby ubytovací a stravovací) a cestovní ruch. Na přelomu 20. a 21. století prošel velkými změnami. Tyto změny byly determinované vnějšími vývojovými trendy (globalizací, internacionalizací). Do systému provozních jednotek vnitřního obchodu vnesly řadu inovací, které měly převážně kladnou odezvu u zákazníků (v roli spotřebitelů, hostů, klientů). Došlo k rozšíření nákupních možností a zejména k prohloubení sortimentu zboží i služeb z hlediska šíře a hloubky. Inovační procesy zasáhly i do nákupního chování spotřebitelů [2]. Některé provozní jednotky s využitím nástrojů marketingové komunikace získaly větší oblibu u zákazníků a staly se tak dominantními při prodejizboží a služeb pro české spotřebitele. Oblast spotřebitelského trhu po vstupu ČR do EU se pro české spotřebitele v uplynulém desetiletí rozšířila o možnost nákupu a srovnání cen produktů zejména v příhraničních zemích EU. V příspěvku je

  • Název v anglickém jazyce

    Ten years after entry into the EU and consumer in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Internal trade in the Czech Republic as a system includes subsystems retail, wholesale, hospitality (accommodation and catering services) and tourism. At the turn of the 20th and 21 century has undergone major changes. These changes were determined by external trends (globalization, internationalization). The system operating units internal trade brought a number of innovations that had mainly positive response of customers (in their role as consumers, guests, clients). An extension of shopping opportunities and in particular to deepen the range of goods and services in terms of breadth and depth. Innovation processes influenced the buying behavior of consumers [2]. Some operating units, with using marketing communication tools have gained more popularity among customers and have become so dominant in the sale of goods and services for Czech consumers. Area of consumer market after accession to the EU for Czech consumers over the past decade has expanded about the possibility of purcha

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    REFLEXE EVROPSKÉHO INTEGRAČNÍHO PROCESU PO ROCE 2004

  • ISBN

    978-80-87472-67-5

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    41-46

  • Počet stran knihy

    114

  • Název nakladatele

    Vysoká škola evropských a regionálních studií

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly