Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A66202" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:66202 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podstatná část publikace vychází z průzkumu nabídky bezlepkových potravin v České republice a ve Slovenské republice, jehož dvě fáze proběhly v průběhu roku 2012 a v 1. pololetí roku 2013. Hlavním cílem tohoto průzkumu bylo zmapovat a vyhodnotit nabídkua dostupnost potravin na trhu České republiky a Slovenské republiky pro výše uvedenou zvláštní výživu ve vybraných maloobchodních provozních jednotkách v obou zkoumaných zemích. Řešení vytčených oblastí výzkumu bylo postaveno na zjištění, že zainteresované firmy a společnosti, které vstupují do logistického řetězce při výrobě, dovozu, distribuci i prodeji potravin pro bezlepkovou dietu, se obávají ekonomických neúspěchů při prodeji těchto produktů. Dá se těžko odhadnout, kolik přijde zákazníků a kolik bezlepkových potravin dokážou prodat. Ekonomická stránka obchodu stále převažuje nad celospolečenským posláním, jímž je správně uspokojit i spotřebitele vyžadující produkty pro zvláštní výživu - bezlepkovou dietu. To je však nutné prodisku

  • Název v anglickém jazyce

    Retail sale of gluten-free foods in the Czech and Slovak Republics

  • Popis výsledku anglicky

    The substantial part of the publication is based on the research of gluten-free food in the Czech and Slovak Republics the two phases of which were implemented during 2012 and first half of 2013 with the aim to map and evaluate the availability of gluten-free food in selected operating units of the retail trade within the Czech and Slovak Republics. The solution offered using the results of the research is based on the fact that the companies entering the logistic chain during production, distribution and sale of gluten-free food are afraid the sale of gluten-free food will mean economic failure for them. It is hard to estimate how many customers will come and how much they will buy. The economic perspective thus outweighs the social mission ? to meetthe needs of the customers requiring special nutrition products ? gluten-free products. In order to deal with the situation properly, all stakeholders engaged in the production and sale of gluten-free products have to join in discussing t

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice

  • ISBN

    978-80-87994-11-5

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    1-25

  • Počet stran knihy

    61

  • Název nakladatele

    Powerprint, Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly