Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VALUE (SIGNIFICANCE) OF BRAND FOR SPECIFIC CONSUMER GROUPS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72454" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72454 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VALUE (SIGNIFICANCE) OF BRAND FOR SPECIFIC CONSUMER GROUPS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The number and scope while satisfying the needs of each individual depend on many factors, which are determined by economic, social, ethical, environmental and other conditions. A human health unquestionably belongs to one of the conditions. The health of each individual depends on the range of determinants. There are four basic factors: biological and genetic conditions, health care system, prevention and lifestyle, including eating. Diet is for specific consumer groups with certain physical limitations, such as diabetics, coeliacs and senior a very important factor board. Diabetics and coeliacs must be adapted to the specific requirements. They must eliminate from the diet foods everything that is adverse to their health (contain sugar or gluten). Foods with a brand that they does not contain sugar or gluten are therefore very important for these two specific groups of consumers. Brands of required food represent a high value on the orientation when buying food, and indirectly life quality of sel

  • Název v anglickém jazyce

    VALUE (SIGNIFICANCE) OF BRAND FOR SPECIFIC CONSUMER GROUPS

  • Popis výsledku anglicky

    The number and scope while satisfying the needs of each individual depend on many factors, which are determined by economic, social, ethical, environmental and other conditions. A human health unquestionably belongs to one of the conditions. The health of each individual depends on the range of determinants. There are four basic factors: biological and genetic conditions, health care system, prevention and lifestyle, including eating. Diet is for specific consumer groups with certain physical limitations, such as diabetics, coeliacs and senior a very important factor board. Diabetics and coeliacs must be adapted to the specific requirements. They must eliminate from the diet foods everything that is adverse to their health (contain sugar or gluten). Foods with a brand that they does not contain sugar or gluten are therefore very important for these two specific groups of consumers. Brands of required food represent a high value on the orientation when buying food, and indirectly life quality of sel

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY, Brands we love

  • ISBN

    978-80-8105-841-7

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    293-301

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava Slovak Republic

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia

  • Místo konání akce

    Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Re

  • Datum konání akce

    8. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku