Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students´Reflections on Teaching the System Dynamics at CULS Prague

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A73674" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:73674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Students´Reflections on Teaching the System Dynamics at CULS Prague

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents feedback from students on the newly designed course for 2nd grade(IT branch) students at Faculty of Economics and Management, Czech University of Life Sciences Prague. The course seeks to involve system dynamics. This branch of science is not taught at Czech universities to a larger extent. The course was designed to promote students critical thinking and mindset, it was focused on practical application, motivation and self-education. The general aim of the course was to differentiate it from other similar subjects or courses. 30 students provided feedback in the pilot survey. Information gained from the questionnaire were processed using text mining and data mining techniques, e.g. by the Classification and Regression Trees. The results generally correspond to the main objectives and some findings have been incorporated for the updated course design for next academic year.

  • Název v anglickém jazyce

    Students´Reflections on Teaching the System Dynamics at CULS Prague

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents feedback from students on the newly designed course for 2nd grade(IT branch) students at Faculty of Economics and Management, Czech University of Life Sciences Prague. The course seeks to involve system dynamics. This branch of science is not taught at Czech universities to a larger extent. The course was designed to promote students critical thinking and mindset, it was focused on practical application, motivation and self-education. The general aim of the course was to differentiate it from other similar subjects or courses. 30 students provided feedback in the pilot survey. Information gained from the questionnaire were processed using text mining and data mining techniques, e.g. by the Classification and Regression Trees. The results generally correspond to the main objectives and some findings have been incorporated for the updated course design for next academic year.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 14th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2017

  • ISBN

    978-80-213-2762-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    130-136

  • Název nakladatele

    CULS Prague, Faculty of economics and Management

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    8. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000409038600016