Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interdisciplinární model značky v konkurenčním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A74601" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:74601 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/https://doi.org/10.11118/actaun201765051663" target="_blank" >http://dx.doi.org/https://doi.org/10.11118/actaun201765051663</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/https://doi.org/10.11118/actaun201765051663" target="_blank" >https://doi.org/10.11118/actaun201765051663</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interdisciplinární model značky v konkurenčním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika značky se prolíná několika vědními disciplíny a její interdisciplinarita lze vyjádřit pomocí zjednodušeného modelu, který je možné užít pro potřeby konkrétní značky. Tento model zachycuje významná propojení značky, která je zapotřebí průběžně sledovat, což je základním předpokladem efektivního řízení značky. V čase dochází k vývoji značky a změnám v rámci jednotlivých subsystémů, jako reakce na probíhající změny ve vnitřním a vnějším prostředí, což se podílí na celkové výsledné síle a hodnotě celé značky.

  • Název v anglickém jazyce

    Interdisciplinární model značky v konkurenčním prostředí

  • Popis výsledku anglicky

    Problematika značky se prolíná několika vědními disciplíny a její interdisciplinarita lze vyjádřit pomocí zjednodušeného modelu, který je možné užít pro potřeby konkrétní značky. Tento model zachycuje významná propojení značky, která je zapotřebí průběžně sledovat, což je základním předpokladem efektivního řízení značky. V čase dochází k vývoji značky a změnám v rámci jednotlivých subsystémů, jako reakce na probíhající změny ve vnitřním a vnějším prostředí, což se podílí na celkové výsledné síle a hodnotě celé značky.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

    2464-8310

  • Svazek periodika

    65

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1663-1669

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85042789272