Využití efektu země původu jako nástroje pro strategické budování značky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F13%3A%230000051" target="_blank" >RIV/26968631:_____/13:#0000051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití efektu země původu jako nástroje pro strategické budování značky
Popis výsledku v původním jazyce
The presented paper deals with the use of country of origin effect and consumer ethnocentrism in strategic brand building. The company chosen for this article was the Czech company Kofola a.s. which uses country of origin effect in branding and in promoting activities. Company faced up to significant changes in political and economical development which more or less influenced heading of brand Kofola and helped to create unchangeable brand on the cola-drink market in the czech and Slovak Republic.
Název v anglickém jazyce
Use of country of origin effect as a tool for strategic branding
Popis výsledku anglicky
Předkládaný příspěvek se zabývá využitím efektu země původu a spotřebitelského etnocentrismu při budování značky. Pro potřeby příspěvku byla vybrána česká společnost Kofola a.s., která dlouhodobě s tímto efektem v rámci budování značky a vytváření propagačních aktivit pracuje. Společnost v průběhu let čelila významným změnám politických a ekonomických poměrů, které více či méně ovlivnily směřování značky Kofola a dopomohly k vytvoření nezaměnitelné značky na trhu kolových nápojů v České a Slovenské republice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013
ISBN
978-80-87952-00-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
546-550
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové, ČR
Místo konání akce
Hradec Králové, ČR
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—