Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití efektu země původu jako nástroje pro strategické budování značky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F13%3A%230000051" target="_blank" >RIV/26968631:_____/13:#0000051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití efektu země původu jako nástroje pro strategické budování značky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presented paper deals with the use of country of origin effect and consumer ethnocentrism in strategic brand building. The company chosen for this article was the Czech company Kofola a.s. which uses country of origin effect in branding and in promoting activities. Company faced up to significant changes in political and economical development which more or less influenced heading of brand Kofola and helped to create unchangeable brand on the cola-drink market in the czech and Slovak Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of country of origin effect as a tool for strategic branding

  • Popis výsledku anglicky

    Předkládaný příspěvek se zabývá využitím efektu země původu a spotřebitelského etnocentrismu při budování značky. Pro potřeby příspěvku byla vybrána česká společnost Kofola a.s., která dlouhodobě s tímto efektem v rámci budování značky a vytváření propagačních aktivit pracuje. Společnost v průběhu let čelila významným změnám politických a ekonomických poměrů, které více či méně ovlivnily směřování značky Kofola a dopomohly k vytvoření nezaměnitelné značky na trhu kolových nápojů v České a Slovenské republice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    546-550

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové, ČR

  • Místo konání akce

    Hradec Králové, ČR

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku