Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lifestyle changes and shopping behavior in the digital environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A75058" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:75058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Lifestyle changes and shopping behavior in the digital environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The digitization process of a society determines the changes that are gradually reflected in the life of each individual. The Internet as a product of digital technology is becoming a daily part of peoples lives. Changes brought about by the digitization of a society affect and affect individuals, including their behavior in shopping in any life role. Under the influence of changes in society, the way of life of each individual changes. Gradually, the lifestyle of the society is gradually changing. The aim of the article is to show changes in consumer behavior and decision making in the digitalization process of our society. These changes are part of the external and internal conditions of societys life, in which peoples lifestyle is shaped. The methodology to achieve the goal is to analyze the primary and secondary data obtained from studying the scientific and scientific studies of our and foreign authors, from our own research (questionnaire research, individual interviews) and from discussions

  • Název v anglickém jazyce

    Lifestyle changes and shopping behavior in the digital environment

  • Popis výsledku anglicky

    The digitization process of a society determines the changes that are gradually reflected in the life of each individual. The Internet as a product of digital technology is becoming a daily part of peoples lives. Changes brought about by the digitization of a society affect and affect individuals, including their behavior in shopping in any life role. Under the influence of changes in society, the way of life of each individual changes. Gradually, the lifestyle of the society is gradually changing. The aim of the article is to show changes in consumer behavior and decision making in the digitalization process of our society. These changes are part of the external and internal conditions of societys life, in which peoples lifestyle is shaped. The methodology to achieve the goal is to analyze the primary and secondary data obtained from studying the scientific and scientific studies of our and foreign authors, from our own research (questionnaire research, individual interviews) and from discussions

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity 2017 #onlinerules

  • ISBN

    978-80-8105-841-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    351-358

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia, 2017

  • Místo konání akce

    Smolenice, Slovak Republic

  • Datum konání akce

    8. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku