Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning Styles As a Key to School Success

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F14%3A%230000013" target="_blank" >RIV/02819180:_____/14:#0000013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning Styles As a Key to School Success

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Learning represents a complex and complicated process which accompanies each person whole life. Moreover, it is also a subject of interest of many researchers from the fields of psychology, pedagogy, physiology, neuropsychology and other scientific disciplines. Learning or in other words, intentional and purposeful process of obtaining knowledge, abilities, skills, attitudes and habits, was previously associated mainly with the compulsory school education. The rapid development of our society in the recent years, which is proved by the shift from information society to knowledge society, brings inevitable changes even in the field of education. Lifelong education or learning is becoming a part of the lifestyle. Knowledge society is based on knowledge and skills which are needed to efficiently acquire and to use. Therefore, permanent and continuous training and self-education is becoming an essential and normal part of each of us.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Styles As a Key to School Success

  • Popis výsledku anglicky

    Learning represents a complex and complicated process which accompanies each person whole life. Moreover, it is also a subject of interest of many researchers from the fields of psychology, pedagogy, physiology, neuropsychology and other scientific disciplines. Learning or in other words, intentional and purposeful process of obtaining knowledge, abilities, skills, attitudes and habits, was previously associated mainly with the compulsory school education. The rapid development of our society in the recent years, which is proved by the shift from information society to knowledge society, brings inevitable changes even in the field of education. Lifelong education or learning is becoming a part of the lifestyle. Knowledge society is based on knowledge and skills which are needed to efficiently acquire and to use. Therefore, permanent and continuous training and self-education is becoming an essential and normal part of each of us.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI2014 Proceedings: 7th International Conference of Education, Research and Innovation ? 17th ? 19th November 2014

  • ISBN

    9788461724840

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    5242-5249

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Seville, Spain

  • Místo konání akce

    Seville, Spain

  • Datum konání akce

    17. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku