KNOWLEDGE MARKETING COMMUNICATION – DETERMINANT OF SALES PROMOTION
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77443" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77443 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
KNOWLEDGE MARKETING COMMUNICATION – DETERMINANT OF SALES PROMOTION
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the exploration of the importance of marketing knowledge in relation to the choice of application of sales promotion tools to meet the marketing objectives of the offer. At the time of digital and holistic marketing, knowledge is an important determinant of consumer purchasing decisions. Within the digital forms of sales support tools used, knowledge is a key area for maintaining a portfolio of customers in CRM and CSR systems as well.
Název v anglickém jazyce
KNOWLEDGE MARKETING COMMUNICATION – DETERMINANT OF SALES PROMOTION
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the exploration of the importance of marketing knowledge in relation to the choice of application of sales promotion tools to meet the marketing objectives of the offer. At the time of digital and holistic marketing, knowledge is an important determinant of consumer purchasing decisions. Within the digital forms of sales support tools used, knowledge is a key area for maintaining a portfolio of customers in CRM and CSR systems as well.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů