Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00168690" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00168690 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úspěšnost prodeje zboží v maloobchodě závisí na mnoha faktorech, z nichž za stěžejní je možno považovat cenu a marketingové nástroje podpory prodeje. Přesto, že nástroje významně ovlivňují úspěšnost prodeje zboží v mnoha případech, je zcela nezbytné, abyprodavači dokázali s kupujícími komunikovat a pozitivně je ovlivňovat pro rozhodnutí k zakoupení jimi požadovaného zboží. Komunikace je významným nástrojem v tom, že souhlasně s Tellisem za komunikaci považujeme jakoukoliv formu přesvědčení a přenosu informací, aby prodávající personál dosáhl vytýčeného cíle, který stanovil Top management prodejní jednotky. Současně zdůrazňujeme stimulativní funkci v komunikaci, jako významný faktor pro získání zákazníků nejenom při samostatném prodeji zboží, ale i všech různých aktivitách s nabídkou zboží spojených. Komunikace se v marketingovém pojetí stává nedílnou součástí nástrojů marketingové komunikace podpory prodeje a dokonalá komunikace je nezbytná vždy, kdy kupující požaduje informace o nabí

  • Název v anglickém jazyce

    Necessity for the use of marketing communications tool support detail sale

  • Popis výsledku anglicky

    Success in the retail sale of goods depends on many factors, of which the core can be considered the price and marketing tools of sales promotion. Nevertheless, the instruments significantly affect the success of the sale of goods in many cases, it is imperative that vendors be able to communicate with buyers and positively influence the decision to purchase the goods they want. Communication is an important tool in that it consistently for communication with Tellisem consider any form of beliefs and information transfer, the seller personnel achieve the stated goal, which set the top management of the sales unit. At the same time stress the stimulating function of communication as an important factor for customer acquisition not only in the separate sale of goods, but also all the various activities associated with the supply of goods. Communication with the marketing concept becomes an integral part of marketing communication tools for sales support and perfect communication is alway

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingu. Dosledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing

  • ISBN

    978-80-8105-210-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    261

  • Strana od-do

    206-214

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikacie

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku