Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace v náboženském cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F17%3AN0000009" target="_blank" >RIV/26441021:_____/17:N0000009 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace v náboženském cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený příspěvek se zabývá marketingovou komunikací, kterou můžeme vymezit jako rozsáhlý soubor nástrojů určených ke komerční i nekomerční komunikaci s trhem, jejichž společným cílem je podpora marketingové strategie společnosti či destinace cestovního ruchu. Marketingová komunikace neboli komunikační mix je velice důležitá a nejvíce viditelná součást marketingového mixu. Příspěvek mapuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které jsou využitelné ve službách cestovního ruchu. Součástí marketingové komunikace jsou jak osobní tak i neosobní formy komunikace. Osobní forma je zastoupena osobním prodejem či event marketingem, neosobní forma zahrnuje např. reklamu, podporu prodeje, přímý marketing, PR a sponzoring. Cílem příspěvku je vymezit a představit vhodné nástroje marketingové komunikace aplikované v cestovním ruchu a následně i v náboženském cestovním ruchu, který má svá specifika, jenž ovlivňují využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication in religious tourism

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper deals with marketing communication, which we can define as an extensive set of tools designed for commercial and noncommercial communication with the market, whose common goal is to support the marketing strategy of the company or tourism destination. Marketing communication or communication mix is ​​very important and the most visible part of the marketing mix. The paper maps individual marketing communication tools that are usable in tourism services. Marketing communication includes both personal and non-personal forms of communication. Personal form is represented by personal sale or event marketing, non-personal form includes advertising, sales promotion, direct marketing, PR and sponsorship. The aim of the contribution is to define and present appropriate marketing communication tools applied in tourism and subsequently also in religious tourism, which has its own specifics that influence the use of individual marketing communication tools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Náboženská komunikace: Nové výzvy, nové hrozby.

  • ISBN

    978-80-87404-64-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    FSV UK v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    26. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku