Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora prodeje - prvek marketingu destinace cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00011004" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00011004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora prodeje - prvek marketingu destinace cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat nástroje podpory prodeje v cestovním ruchu jako prostředek marketingové komunikace. Jako příklad podpory prodeje je zde prezentována tzv. Olomouc region card- slevova karta, která motivuje turisty v dané destinaci k návštěvám jednotlivých atraktivit. Autorka poukazuje na nejednoznačné dopady využití nástrojů podpory prodeje v marketingu cestovního ruchu.

  • Název v anglickém jazyce

    Sales promotion - an instrument of destination marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The article aims at presenting the tools of sales promotion in tourism as an instrument of marketing communication. ?Olomouc region card- is presented as an example of the sales promotion - discount card that motivates tourists in the given destination to visit the individual attractions. The author points out the ambiguous impacts of the tools of sales promotion usage in the tourism marketing.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus