Podpora prodeje - prvek marketingu destinace cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00011004" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00011004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora prodeje - prvek marketingu destinace cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je prezentovat nástroje podpory prodeje v cestovním ruchu jako prostředek marketingové komunikace. Jako příklad podpory prodeje je zde prezentována tzv. Olomouc region card- slevova karta, která motivuje turisty v dané destinaci k návštěvám jednotlivých atraktivit. Autorka poukazuje na nejednoznačné dopady využití nástrojů podpory prodeje v marketingu cestovního ruchu.
Název v anglickém jazyce
Sales promotion - an instrument of destination marketing
Popis výsledku anglicky
The article aims at presenting the tools of sales promotion in tourism as an instrument of marketing communication. ?Olomouc region card- is presented as an example of the sales promotion - discount card that motivates tourists in the given destination to visit the individual attractions. The author points out the ambiguous impacts of the tools of sales promotion usage in the tourism marketing.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—