Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Communication as the Part of Marketing Mix

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020926" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020926 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikácia ako prvok marketingového mixu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Komunikáciu používa vo svojom každodennom živote každý z nás a nie je možné sa jej vyhnúť. Rovnako je tomu i u komunikácie v marketingu. Podľa Kotlera [5] je komunikácia ?prostriedok interaktívneho dialógu, medzi firmou a jej zákazníkmi, ktorý vedú preduskutočnením predaja, v priebehu predaja, pri konzumácii a po skončení konzumácie tovaru a služieb.?

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication as the Part of Marketing Mix

  • Popis výsledku anglicky

    People all over the world use communication tools to spread their opinions and thoughts. Marketing communication is used for the same reason, as a tool for interactive dialogue between the company and their customers. Marketing communication is necessarynot only during the sales process, but also before and after consumption of goods or services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník vedeckých prác Erasmus

  • ISBN

    978-80-89372-11-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    24. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku