Marketing Communication as the Part of Marketing Mix
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020926" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020926 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikácia ako prvok marketingového mixu
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikáciu používa vo svojom každodennom živote každý z nás a nie je možné sa jej vyhnúť. Rovnako je tomu i u komunikácie v marketingu. Podľa Kotlera [5] je komunikácia ?prostriedok interaktívneho dialógu, medzi firmou a jej zákazníkmi, ktorý vedú preduskutočnením predaja, v priebehu predaja, pri konzumácii a po skončení konzumácie tovaru a služieb.?
Název v anglickém jazyce
Marketing Communication as the Part of Marketing Mix
Popis výsledku anglicky
People all over the world use communication tools to spread their opinions and thoughts. Marketing communication is used for the same reason, as a tool for interactive dialogue between the company and their customers. Marketing communication is necessarynot only during the sales process, but also before and after consumption of goods or services.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník vedeckých prác Erasmus
ISBN
978-80-89372-11-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
24. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—