Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of Marketing Communication Tools in Healthcare Organizations Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868606" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868606 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of Marketing Communication Tools in Healthcare Organizations Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing communication of healthcare organizations is becoming an essential part of marketing management in healthcare. Even though many organizations have been refusing this target group communication tool so far, it is obvious that other healthcare organizations fully realize the need of efficient management of marketing communication. Diversification of health plans due to legislative changes in healthcare will necessitate more and more the use of new methods, tools and styles of marketing communication. Marketing communication may thus become a strong competitive tool of healthcare institutions. The article aims to emphasize the role of marketing communication in healthcare organization management on the one hand, and to present the current levelof marketing communication tools in healthcare on the other hand. The purpose of the article is to identify gaps which healthcare organizations have in the use of marketing communication tools and to outline future directions of marketing

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Marketing Communication Tools in Healthcare Organizations Management

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing communication of healthcare organizations is becoming an essential part of marketing management in healthcare. Even though many organizations have been refusing this target group communication tool so far, it is obvious that other healthcare organizations fully realize the need of efficient management of marketing communication. Diversification of health plans due to legislative changes in healthcare will necessitate more and more the use of new methods, tools and styles of marketing communication. Marketing communication may thus become a strong competitive tool of healthcare institutions. The article aims to emphasize the role of marketing communication in healthcare organization management on the one hand, and to present the current levelof marketing communication tools in healthcare on the other hand. The purpose of the article is to identify gaps which healthcare organizations have in the use of marketing communication tools and to outline future directions of marketing

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Finance and Accounting

  • ISBN

    978-1-61804-124-1

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    38-43

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Zllín

  • Datum konání akce

    20. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku