Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of Approaches Towards Teaching Writing Skills in Russian Textbooks for Native Speakers and Czech Textbooks for Native Speakers at Primary Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77590" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77590 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání přístupu k psaní jako řečové dovednosti v učebnicích ruského jazyka pro ruské žáky a v učebnicích českého jazyka pro české žáky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se týká problematiky psaní textu českými žáky v ruském jazyce, který je pro ně jazykem cizím.Jsou porovnávány metodiky psaní textů ve vybraných učebnicích ruského jazyka pro rodilé mluvčí a českého jazyka pro rodilé mluvčí na základních školách. Na základě porovnání je možné předpokládat, zda budou čeští žáci z hodin slohu v českém jazyce dostatečně teoreticky připraveni na psaní v ruském jazyce.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Approaches Towards Teaching Writing Skills in Russian Textbooks for Native Speakers and Czech Textbooks for Native Speakers at Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    In the chapter we analyse selected Russian and Czech textbooks for primary schools used for teaching Russian as a native language and Czech as a native language. Our aim is to compare their approaches towards teaching writing skills in Russian and in Czech and to find out whether Czech students are theoretically well prepared from their Czech lessons for future text writing in Russian.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Srovnávací výzkum a výuka ruského jazyka jako cizího z aspektu lingvistického, literárně vědního a lingvodidaktického

  • ISBN

    978-5-7017-2932-0

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    152-172

  • Počet stran knihy

    214

  • Název nakladatele

    Moskevská státní oblastní univerzita

  • Místo vydání

    Moskva

  • Kód UT WoS kapitoly