Comparison of Approaches Towards Teaching Writing Skills in Russian Textbooks for Native Speakers and Czech Textbooks for Native Speakers at Primary Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77590" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77590 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Srovnání přístupu k psaní jako řečové dovednosti v učebnicích ruského jazyka pro ruské žáky a v učebnicích českého jazyka pro české žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se týká problematiky psaní textu českými žáky v ruském jazyce, který je pro ně jazykem cizím.Jsou porovnávány metodiky psaní textů ve vybraných učebnicích ruského jazyka pro rodilé mluvčí a českého jazyka pro rodilé mluvčí na základních školách. Na základě porovnání je možné předpokládat, zda budou čeští žáci z hodin slohu v českém jazyce dostatečně teoreticky připraveni na psaní v ruském jazyce.
Název v anglickém jazyce
Comparison of Approaches Towards Teaching Writing Skills in Russian Textbooks for Native Speakers and Czech Textbooks for Native Speakers at Primary Schools
Popis výsledku anglicky
In the chapter we analyse selected Russian and Czech textbooks for primary schools used for teaching Russian as a native language and Czech as a native language. Our aim is to compare their approaches towards teaching writing skills in Russian and in Czech and to find out whether Czech students are theoretically well prepared from their Czech lessons for future text writing in Russian.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Srovnávací výzkum a výuka ruského jazyka jako cizího z aspektu lingvistického, literárně vědního a lingvodidaktického
ISBN
978-5-7017-2932-0
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
152-172
Počet stran knihy
214
Název nakladatele
Moskevská státní oblastní univerzita
Místo vydání
Moskva
Kód UT WoS kapitoly
—