Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Importance of New Marketing Trends and their Application by Slovak Wine Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F20%3A84471" target="_blank" >RIV/60460709:41110/20:84471 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://spu.fem.uniag.sk/isd2020/documents/isd2020_proceedings.pdf" target="_blank" >https://spu.fem.uniag.sk/isd2020/documents/isd2020_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18515/dBEM.ISD.P01.2020.p012" target="_blank" >10.18515/dBEM.ISD.P01.2020.p012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Importance of New Marketing Trends and their Application by Slovak Wine Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing communications trends are gradually becoming an integral part of the development in the marketing world. It is confirmed particularly increasing the use of digital tools in practice, increasing the number of publications in this field and implementing digital strategies in companies. The main aim of our research is to determine the effect of wine producers propagation and digital activities on marketing success indicators. We will utilise primary data using a Likert scale and analyse data using multiple regression analysis. In conclusion, the study will set out to address the question of human resources capabilities and the main barriers to implementing marketing activities, which will support our analysis.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of New Marketing Trends and their Application by Slovak Wine Companies

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing communications trends are gradually becoming an integral part of the development in the marketing world. It is confirmed particularly increasing the use of digital tools in practice, increasing the number of publications in this field and implementing digital strategies in companies. The main aim of our research is to determine the effect of wine producers propagation and digital activities on marketing success indicators. We will utilise primary data using a Likert scale and analyse data using multiple regression analysis. In conclusion, the study will set out to address the question of human resources capabilities and the main barriers to implementing marketing activities, which will support our analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50803 - Information science (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Innovative Approaches for Sustainable Agriculture and Food Systems Development

  • ISBN

    978-963-269-918-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    109-118

  • Název nakladatele

    FEM SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Budapešť

  • Datum konání akce

    14. 5. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku