Importance of New Marketing Trends and their Application by Slovak Wine Companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F20%3A84471" target="_blank" >RIV/60460709:41110/20:84471 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://spu.fem.uniag.sk/isd2020/documents/isd2020_proceedings.pdf" target="_blank" >https://spu.fem.uniag.sk/isd2020/documents/isd2020_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18515/dBEM.ISD.P01.2020.p012" target="_blank" >10.18515/dBEM.ISD.P01.2020.p012</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Importance of New Marketing Trends and their Application by Slovak Wine Companies
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing communications trends are gradually becoming an integral part of the development in the marketing world. It is confirmed particularly increasing the use of digital tools in practice, increasing the number of publications in this field and implementing digital strategies in companies. The main aim of our research is to determine the effect of wine producers propagation and digital activities on marketing success indicators. We will utilise primary data using a Likert scale and analyse data using multiple regression analysis. In conclusion, the study will set out to address the question of human resources capabilities and the main barriers to implementing marketing activities, which will support our analysis.
Název v anglickém jazyce
Importance of New Marketing Trends and their Application by Slovak Wine Companies
Popis výsledku anglicky
Marketing communications trends are gradually becoming an integral part of the development in the marketing world. It is confirmed particularly increasing the use of digital tools in practice, increasing the number of publications in this field and implementing digital strategies in companies. The main aim of our research is to determine the effect of wine producers propagation and digital activities on marketing success indicators. We will utilise primary data using a Likert scale and analyse data using multiple regression analysis. In conclusion, the study will set out to address the question of human resources capabilities and the main barriers to implementing marketing activities, which will support our analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50803 - Information science (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Innovative Approaches for Sustainable Agriculture and Food Systems Development
ISBN
978-963-269-918-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
109-118
Název nakladatele
FEM SPU Nitra
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Budapešť
Datum konání akce
14. 5. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—