Globální souvislosti marketingového chování účastníků trhů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F22%3A91774" target="_blank" >RIV/60460709:41110/22:91774 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Globální souvislosti marketingového chování účastníků trhů
Popis výsledku v původním jazyce
Identifikace globálních makroekonomických souvislostí ovlivňujícícíh nejnovější změny v ekonomice a na světových i domácích trzích ovlivňující budoucí marketingovíé trendy a nové přístupy k marketingu obecně.
Název v anglickém jazyce
Global contexts of marketing behavior of market participants
Popis výsledku anglicky
Identification of global macroeconomic contexts affecting the latest changes in the world economy and in global and domestic markets affecting future marketing trends and new general marketing approaches..
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Moderní marketingové trendy
ISBN
978-80-7408-253-5
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
29-43
Počet stran knihy
250
Název nakladatele
Nakladatelství, VŠFS.Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—