Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MARKETING MANAGEMENT CHALLENGES ON GLOBAL MARKETS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F11%3A%230000143" target="_blank" >RIV/63468352:_____/11:#0000143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MARKETING MANAGEMENT CHALLENGES ON GLOBAL MARKETS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this article we discuss marketing perspectives and orientation in next years with the emphasis on global markets. In individual items we try to characterize basic changes in which we must adapt our marketing activities if our firms won?t be successfulin more and more complicated conditions on global markets.

  • Název v anglickém jazyce

    MARKETING MANAGEMENT CHALLENGES ON GLOBAL MARKETS

  • Popis výsledku anglicky

    In this article we discuss marketing perspectives and orientation in next years with the emphasis on global markets. In individual items we try to characterize basic changes in which we must adapt our marketing activities if our firms won?t be successfulin more and more complicated conditions on global markets.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů