MARKETING MANAGEMENT CHALLENGES ON GLOBAL MARKETS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F11%3A%230000143" target="_blank" >RIV/63468352:_____/11:#0000143 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
MARKETING MANAGEMENT CHALLENGES ON GLOBAL MARKETS
Popis výsledku v původním jazyce
In this article we discuss marketing perspectives and orientation in next years with the emphasis on global markets. In individual items we try to characterize basic changes in which we must adapt our marketing activities if our firms won?t be successfulin more and more complicated conditions on global markets.
Název v anglickém jazyce
MARKETING MANAGEMENT CHALLENGES ON GLOBAL MARKETS
Popis výsledku anglicky
In this article we discuss marketing perspectives and orientation in next years with the emphasis on global markets. In individual items we try to characterize basic changes in which we must adapt our marketing activities if our firms won?t be successfulin more and more complicated conditions on global markets.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů