Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The impact of service maintenance on the quality indicator of manufactured products

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F23%3A94670" target="_blank" >RIV/60460709:41110/23:94670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2023/18/e3sconf_aquaculture2023_02028/e3sconf_aquaculture2023_02028.html" target="_blank" >https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2023/18/e3sconf_aquaculture2023_02028/e3sconf_aquaculture2023_02028.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/e3sconf/202338102028" target="_blank" >10.1051/e3sconf/202338102028</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The impact of service maintenance on the quality indicator of manufactured products

  • Popis výsledku v původním jazyce

    To create conditions that ensure the competitiveness and high quality of products, an industrial enterprise should have a system for managing the quality of products. This should include product quality management at all stages of the production cycle. Product quality management should be comprehensive, involving the use of organizational, economic and technical measures. A comprehensive quality management system at an enterprise should be based on the quality standards adopted at that enterprise. The evaluation of the quality of the products produced from the point of view of its buyer is subjective and depends on the usefulness of this product to a particular consumer. It is advisable for an enterprise to track consumer preferences in order to make its products better from the point of view of customers. After-sales service is an important element in the way of promoting products on the market. The organization of effective service requires the coordination of technical, marketing and commercial activities, taking into account consumer preferences

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of service maintenance on the quality indicator of manufactured products

  • Popis výsledku anglicky

    To create conditions that ensure the competitiveness and high quality of products, an industrial enterprise should have a system for managing the quality of products. This should include product quality management at all stages of the production cycle. Product quality management should be comprehensive, involving the use of organizational, economic and technical measures. A comprehensive quality management system at an enterprise should be based on the quality standards adopted at that enterprise. The evaluation of the quality of the products produced from the point of view of its buyer is subjective and depends on the usefulness of this product to a particular consumer. It is advisable for an enterprise to track consumer preferences in order to make its products better from the point of view of customers. After-sales service is an important element in the way of promoting products on the market. The organization of effective service requires the coordination of technical, marketing and commercial activities, taking into account consumer preferences

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Scientific and Practical Conference “Development and Modern Problems of Aquaculture”

  • ISBN

  • ISSN

    2267-1242

  • e-ISSN

    2267-1242

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    E3S Web of Conferences

  • Místo vydání

    381

  • Místo konání akce

    Krasnodar

  • Datum konání akce

    1. 1. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku