Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proces zlepšování kvality služeb poskytovaných zákazníkům spolu s produkty určenými pro výrobní spotřebu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00001071" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00001071 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Process of Improving of Quality Services Rendered to Customers with Products Determined for Production Consumption

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Firstly this paper improves quality services concept so that it was adequate to needs of services quality management in a turbulent market environment. Secondly this paper deals with process of active improving of service quality and with specification its single phases of services rendered for production consumption. It shows that also at services rendered along with of products determined for production consumption it is necessary to pay attention both creating and rendering and subsequent measuring of services quality at process of improving their quality. The whole process should include the phases: analysis of process of buying and consumption of products by customers; identification of assortment of expected and also unexpected (but for higher customer satisfaction needed) services that are efficient to be rendered before, during and after sales from the point of view of customer?s needs; identification of service quality indicators and determination of importance of these servic

  • Název v anglickém jazyce

    Process of Improving of Quality Services Rendered to Customers with Products Determined for Production Consumption

  • Popis výsledku anglicky

    Firstly this paper improves quality services concept so that it was adequate to needs of services quality management in a turbulent market environment. Secondly this paper deals with process of active improving of service quality and with specification its single phases of services rendered for production consumption. It shows that also at services rendered along with of products determined for production consumption it is necessary to pay attention both creating and rendering and subsequent measuring of services quality at process of improving their quality. The whole process should include the phases: analysis of process of buying and consumption of products by customers; identification of assortment of expected and also unexpected (but for higher customer satisfaction needed) services that are efficient to be rendered before, during and after sales from the point of view of customer?s needs; identification of service quality indicators and determination of importance of these servic

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of International Scientific Conference Marketing of the Companies in V4 Countries One Step before the Entry to European Union

  • ISBN

    80-8055-815-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    222-227

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta Univerzity Matěja Béla

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Krpáčovo, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    17. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku