Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak měřit kvallitu služeb?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003385" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How to Measure Services Quality?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with methodology of services quality measurement at services rendered to customers before, during and after sales of products for production consumption. Firstly it defines the areas of system care of customers to which it is necessary to pay attention when evaluating services quality. It is a company readiness to first-rate services rendering, services connected with ordering and delivering products and the before-selling and after-selling services. Secondly this paper specifies whichservices quality attributes in terms of customers care system are suitable to be considered for quality evaluation, what steps to take.

  • Název v anglickém jazyce

    How to Measure Services Quality?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with methodology of services quality measurement at services rendered to customers before, during and after sales of products for production consumption. Firstly it defines the areas of system care of customers to which it is necessary to pay attention when evaluating services quality. It is a company readiness to first-rate services rendering, services connected with ordering and delivering products and the before-selling and after-selling services. Secondly this paper specifies whichservices quality attributes in terms of customers care system are suitable to be considered for quality evaluation, what steps to take.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Scietific Conference Problems of Services Industry Development under the European Integrating Process

  • ISBN

    9955-430-51-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    48-51

  • Název nakladatele

    Vilnius University

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    23. 4. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku