Jak měřit kvallitu služeb?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003385" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How to Measure Services Quality?
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with methodology of services quality measurement at services rendered to customers before, during and after sales of products for production consumption. Firstly it defines the areas of system care of customers to which it is necessary to pay attention when evaluating services quality. It is a company readiness to first-rate services rendering, services connected with ordering and delivering products and the before-selling and after-selling services. Secondly this paper specifies whichservices quality attributes in terms of customers care system are suitable to be considered for quality evaluation, what steps to take.
Název v anglickém jazyce
How to Measure Services Quality?
Popis výsledku anglicky
This paper deals with methodology of services quality measurement at services rendered to customers before, during and after sales of products for production consumption. Firstly it defines the areas of system care of customers to which it is necessary to pay attention when evaluating services quality. It is a company readiness to first-rate services rendering, services connected with ordering and delivering products and the before-selling and after-selling services. Secondly this paper specifies whichservices quality attributes in terms of customers care system are suitable to be considered for quality evaluation, what steps to take.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of Scietific Conference Problems of Services Industry Development under the European Integrating Process
ISBN
9955-430-51-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
48-51
Název nakladatele
Vilnius University
Místo vydání
Vilnius
Místo konání akce
Vilnius
Datum konání akce
23. 4. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—