Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer service quality in B2B market from the buyer´s perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F18%3A39912698" target="_blank" >RIV/00216275:25310/18:39912698 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.3846/bm.2018.40" target="_blank" >https://doi.org/10.3846/bm.2018.40</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2018.40" target="_blank" >10.3846/bm.2018.40</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer service quality in B2B market from the buyer´s perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The importance of services for companies is significant and still increasing. Customers expect fulfilment of their requirements concerning not only the product, but also the quality of services relating to this product. The core of competitiveness is thus moving from the product itself to the supplier abilities created by the entire supply system with a dynamic structure. Therefore, it is necessary to understand the specific needs of each single customer concerning services within the entire supply system. On the basis of a comparison of the outcomes of a targeted literature review and an analysis of evaluation of the service quality by the customers purchasing products of a selected company, the paper identifies the deciding parameters and methods of customer service quality assessment in the B2B market from the buyer’s perspective.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer service quality in B2B market from the buyer´s perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of services for companies is significant and still increasing. Customers expect fulfilment of their requirements concerning not only the product, but also the quality of services relating to this product. The core of competitiveness is thus moving from the product itself to the supplier abilities created by the entire supply system with a dynamic structure. Therefore, it is necessary to understand the specific needs of each single customer concerning services within the entire supply system. On the basis of a comparison of the outcomes of a targeted literature review and an analysis of evaluation of the service quality by the customers purchasing products of a selected company, the paper identifies the deciding parameters and methods of customer service quality assessment in the B2B market from the buyer’s perspective.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management 2018

  • ISBN

    978-609-476-119-5

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

    2029-929X

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    362-370

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    3. 5. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000540887300040