Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Péče o klíčové zákazníky při realizaci produktů určených pro výrobní spotřebu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00000956" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00000956 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Care about Key Customers at Realisation of Products Determined for Production Consumption

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with care about the key customers at realisation of products determined for production consumption. It shows that firstly it is necessary to determine a sale and profit potential of customers, to identify the key customers and to differentiate the ways of care about these customers in the field of services. It is necessary to create some conditions for special system of care about key customers, especially for key customers to built process of active improving of service quality at itssingle phases and to pay attention both creating and rendering and subsequent measuring of services quality at process of improving their quality

  • Název v anglickém jazyce

    Care about Key Customers at Realisation of Products Determined for Production Consumption

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with care about the key customers at realisation of products determined for production consumption. It shows that firstly it is necessary to determine a sale and profit potential of customers, to identify the key customers and to differentiate the ways of care about these customers in the field of services. It is necessary to create some conditions for special system of care about key customers, especially for key customers to built process of active improving of service quality at itssingle phases and to pay attention both creating and rendering and subsequent measuring of services quality at process of improving their quality

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of International Scientific ConferenceMarketing & Trade 2003 - Opportunities and Threats of Common European Market

  • ISBN

    80-969033-0-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    41-44

  • Název nakladatele

    Drevárska fakulta Technickej univezity vo Zvolene

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku