Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management kvality služeb jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků chemického průmyslu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00001019" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00001019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Management kvality služeb jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků chemického průmyslu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek nejprve navrhuje zdokonalené pojetí kvality služeb v duchu potřeb moderního managementu kvality služeb v turbulentním tržním prostředí. Dále se příspěvek věnuje procesu aktivního zlepšování kvality služeb a specifikaci jednotlivých fází jejichposkytování u produktů určených pro výrobní spotřebu na příkladě chemických oborů podnikání. Ukazuje, že je třeba věnovat pozornost jak formování, tak poskytování a následnému měření kvality služeb v procesu zlepšování jejich kvality a nastiňuje, jak přitom postupovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Service quality management as implement of increasing of company competitiveness in chemical industry.

  • Popis výsledku anglicky

    Firstly this paper improves quality services concept so that it was adequate to needs of services quality management in a turbulent market environment. Secondly this paper deals with process of active improving of service quality and with specification its single phases of services rendered for production consumption in chemical strategic business units. It shows that also at services rendered along with of products determined for production consumption it is necessary to pay attention both creating andrendering and subsequent measuring of services quality at process of improving their quality and it shows how to do it.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti II

  • ISBN

    80-213-1048-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    33-37

  • Název nakladatele

    Provozně-ekonomická fakulta ČZU Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku