Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv třícestného katalyzátoru na produkci škodlivých emisí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F09%3A27842" target="_blank" >RIV/60460709:41210/09:27842 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41310/09:27842

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv třícestného katalyzátoru na produkci škodlivých emisí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vlivem třícestného řízeného katalyzátoru na produkci základních složek škodlivých emisí zážehových motorů, za které jsou považovány emise oxidu uhelnatého, nespálených uhlovodíků a oxidy dusíku. Ke zhodnocení vlivu katalyzátoru na produkci emisí je použita virtuální simulace evropského jízdního cyklu NEDC - New European Driving cycle. Základem simulace jsou naměřené charakteristiky produkce jednotlivých složek emisí před a za katalyzátorem, které byly naměřeny na zkušebním stanovišti. Výsledkem je pak měrná produkce jednotlivých složek emisí vztažená na jeden ujetý kilometr stanovená opět pro emise před a za katalyzátorem.

  • Název v anglickém jazyce

    The Three Way Catalyst Impact on Production of Harmful Emission

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the influence of Three Way Catalyst (TWC) for the production of basic harmful emission of the spark ignition engines. Some examples are emission of carbon monooxide, unburned hydrocarbon and nitrogen oxide. For a system follow upof the Catalyst influence on the emission production, a virtual simulation of the New European Driving Cycle (NEDC) is used. Measured characteristics of particular produced components in the emission in front of and behind the catalyst, which were measured on the test bed, are the basis of the simulation. Then, the result is a specific production of particular produced components in the emission converted into one driving kilometre (0.6214mi.), specified again for the emission in front of and behind thecatalyst.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OC%20193" target="_blank" >OC 193: Metody hodnocení a multidisciplinární ocenění vlivů dopravy na trvale udržitelné životní prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Doprava

  • ISSN

    0012-5520

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    51

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus