Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnost alternativního způsobu měření měrné spotřeby paliva spalovacích motorů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F09%3A31861" target="_blank" >RIV/60460709:41210/09:31861 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41310/09:31861

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnost alternativního způsobu měření měrné spotřeby paliva spalovacích motorů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je stanovení měrné spotřeby paliva spalovacího motoru alternativním způsobem, bez nutnosti použití vnějšího zdroje zatěžování. Měření výkonových parametrů spalovacích motorů pomocí dynamometrů je investičně nákladná věc, z tohoto důvodu bylk zatěžování motoru využit moment setrvačnosti motoru, který je využíván u měření výkonových parametrů akcelerační metodou. Měření spotřeby paliva při krátké době akcelerace je nemožné, proto byla doba měření prodloužena střídáním aklcelerace a decelerace motoru.

  • Název v anglickém jazyce

    The Alternative Method of Measurement Specific Fuel Consumption Combustion Engine

  • Popis výsledku anglicky

    The main topic of the paper is determination of the specific fuel consumption without the need of using the external load of the combustion engine. Measurement of power parameter is expensive; therefore the moment of inertia of rotating engine parts wasused for the engine loading as well as at the measuring of the power parameters by acceleration method. There is no meaning in measuring of the fuel consumption at common acceleration for its fast behavior. That is why the time was extended by alternating a few accelerative deceleration cycles.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GB - Zemědělské stroje a stavby

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OC%20193" target="_blank" >OC 193: Metody hodnocení a multidisciplinární ocenění vlivů dopravy na trvale udržitelné životní prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Agritech Science

  • ISSN

    1802-8942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus