Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posouzení technického stavu motoru z hlediska provozních vlastností užitkového vozidla.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41310%2F01%3A00003145" target="_blank" >RIV/60460709:41310/01:00003145 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posouzení technického stavu motoru z hlediska provozních vlastností užitkového vozidla.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Quasistatic Method of Loading Diesel Engine is being used as the base of our experimental activities. This method originates from the acceleration principle. The engine is made to accelerate, within a narrow range of revolutions. Under these conditions the load on the engine relatively stabilizes. This load is measurable and simultaneously the other engine inputs namely; fuel consumption on one hand and on the other output parameters like poisonous emissions and other characteristics can be determined. The method can be utilized during the normal day- to-day applications of service stations where emission parameters and fuel consumption of diesel engines are measured. This could be taken as a "substitute" for the ECE 83 R standard homologated measurements, which are not cost effective for such applications due to their cost.

  • Název v anglickém jazyce

    The appreciation technical conditions of useful vehicle engine from standpoints operational quality

  • Popis výsledku anglicky

    The Quasistatic Method of Loading Diesel Engine is being used as the base of our experimental activities. This method originates from the acceleration principle. The engine is made to accelerate, within a narrow range of revolutions. Under these conditions the load on the engine relatively stabilizes. This load is measurable and simultaneously the other engine inputs namely; fuel consumption on one hand and on the other output parameters like poisonous emissions and other characteristics can be determined. The method can be utilized during the normal day- to-day applications of service stations where emission parameters and fuel consumption of diesel engines are measured. This could be taken as a "substitute" for the ECE 83 R standard homologated measurements, which are not cost effective for such applications due to their cost.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků, 6. mezinárodní vědecké symposium "Quality and Reliability of Machines"

  • ISBN

    80-7137-873-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    198-200

  • Název nakladatele

    Slovenská polnohospodárska univerzita

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku