Kognitivní proces ve výuce a studiu chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F12%3A57548" target="_blank" >RIV/60460709:41210/12:57548 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60460709:41600/12:57548
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kognitivní proces ve výuce a studiu chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Metodou dotazníkového šetření na začátku akademického roku 2012/2013 jsme zjistili u výběrového vzorku studentů 1. ročníku v reflexi jejich studia chemie na středních školách, jak jim pomáhá internet v procesu učení. Komparace výsledků mezi absolventy gymnázií a středních odborných škol naznačila větší zainteresovanost gymnazistů na sebevzdělávání a využívání možností internetu k tomuto účelu.
Název v anglickém jazyce
Cognitive process in teaching and learning of chemistry
Popis výsledku anglicky
We tested selected sample of students of the first year by a questionnaire method. We asked them for a reflection of their study of chemistry at the secondary schools: how the internet helps them in their learning process. Comparison of results between graduates' grammar schools and secondary vocational schools indicated greater involvement of graduates' grammar schools on self-education and the use of options and exploiting the potential of the internet.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
X4
Číslo periodika v rámci svazku
N
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
36-38
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—