Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kognitivní proces ve výuce a studiu chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F12%3A57548" target="_blank" >RIV/60460709:41210/12:57548 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41600/12:57548

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kognitivní proces ve výuce a studiu chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodou dotazníkového šetření na začátku akademického roku 2012/2013 jsme zjistili u výběrového vzorku studentů 1. ročníku v reflexi jejich studia chemie na středních školách, jak jim pomáhá internet v procesu učení. Komparace výsledků mezi absolventy gymnázií a středních odborných škol naznačila větší zainteresovanost gymnazistů na sebevzdělávání a využívání možností internetu k tomuto účelu.

  • Název v anglickém jazyce

    Cognitive process in teaching and learning of chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    We tested selected sample of students of the first year by a questionnaire method. We asked them for a reflection of their study of chemistry at the secondary schools: how the internet helps them in their learning process. Comparison of results between graduates' grammar schools and secondary vocational schools indicated greater involvement of graduates' grammar schools on self-education and the use of options and exploiting the potential of the internet.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    X4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    N

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    36-38

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus