Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové technologie vnitrokontinentálních přeprav

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41310%2F11%3A54135" target="_blank" >RIV/60460709:41310/11:54135 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové technologie vnitrokontinentálních přeprav

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Z pohledu přepravních toků nákladní dopravy je nástroj kombinované přepravy značným přínosem, jak regulovat stále vzrůstající objemy silniční dopravy. Z pohledu dělby přepravní práce na dopravní infrastruktuře by silniční a železniční doprava měla vytvořit sektor, který si vzájemně nekonkuruje, ale naopak propojeným systém využívá svých silných stránek. V současné době na výrobním trhu existuje vysoký počet výrobců, kteří se zaměřují na vývoj různých typů řešení pro zajištění překládky mezi silniční a železniční dopravou. Záměrem článku je upozornit na možný problémem do budoucna, kdy vzájemná nekompatibilita systémů může technologicky omezit případný vstup nových účastníků do systému. Proto je nutné zahájit důraz na výběr vhodné unifikované technologie řešení, která by nebyla pro účastníky překážkou, ale naopak příležitostí podílet se na rozvoji vnitrozemské kombinované přepravy.

  • Název v anglickém jazyce

    New technology of inland freight transport

  • Popis výsledku anglicky

    In terms of traffic flows, modal freight transport is tool of considerable benefit to regulate the ever-increasing volumes of road traffic. Interms of modal split in transport infrastructure by road and rail transport was a sector that can compete with each other, but a connected system uses its strengths. Currently, the manufacturing market, there is a high number of manufacturers who focus on the development of different types of solutions for ensuring the transfer between road and rail transport. Theproblem for the future is not a large number of producers, but it may become one mutual incompatibility, which could be reduce the potential new entrants into the system. Therefore it is necessary to initiate an emphasis on selection of the appropriateunified technology solutions that would not be an barrier for participants, but rather an opportunity to participate in the development of inland, combined transport.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LD11049" target="_blank" >LD11049: Spotřeba energie dopravou v urbánních a suburbánních územích. (The transport energy consumption in urban and suburban areas)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silnice a železnice.

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    30-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus