ANALÝZA PREFERENCÍ ZÁJEMCŮM O KOUPI AUTOMOBILU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41310%2F12%3A55685" target="_blank" >RIV/60460709:41310/12:55685 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ANALÝZA PREFERENCÍ ZÁJEMCŮM O KOUPI AUTOMOBILU
Popis výsledku v původním jazyce
Tato práce analyzuje faktory, které ovlivňují tržní ceny vybrané skupiny automobilů. Základem pro analýzu těchto faktorů je jejich definice a určení jejich důležitosti pro potenciální zákazníky a jejich vliv na cenu. Hlavními faktory, které byly vybrány,jsou tyto: rok výroby, najeté kilometry, druhu barvy, typu motoru a typu karoserie automobilu.
Název v anglickém jazyce
ANALYSIS OF THE CAR BUYERS PREFERENCES
Popis výsledku anglicky
This paper analyse the factors influencing the market price of the selected group of automobiles. The basis for the analysis of these factors is their definition and determination of their importance to potential customers and their impact on price. Themain factors were selected are: year of made, milage, kind of colour, type of engine and type of car body.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Komunální technika
ISSN
1802-2391
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
5 - příloha
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
11-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—