Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Silence about feminism and ?femininity? as an aesthetic value. Jindřich Chalupecký?s post-1968 art theory regarding women artists and the ?aftermodern? art of Mária Bartuszová

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461071%3A_____%2F15%3A%230000437" target="_blank" >RIV/60461071:_____/15:#0000437 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Silence about feminism and ?femininity? as an aesthetic value. Jindřich Chalupecký?s post-1968 art theory regarding women artists and the ?aftermodern? art of Mária Bartuszová

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Taking into consideration art theory of one of the prominent post-war Czech art historians Jindřich Chalupecký, the text focuses on how complex and complicated role played Czech and Slovak women artists on local ar scene from the 1960s through the 1970s.A special attention is paid on how Chalupecký?s understanding of ?aftermodern? (postmodern) art overlaps with the work of a Slovak artist Mária Bartuszová, namely with her effort to undermine through her organic sculptures the dominance of instrumentalreason, industry and technology.

  • Název v anglickém jazyce

    Silence about feminism and ?femininity? as an aesthetic value. Jindřich Chalupecký?s post-1968 art theory regarding women artists and the ?aftermodern? art of Mária Bartuszová

  • Popis výsledku anglicky

    Taking into consideration art theory of one of the prominent post-war Czech art historians Jindřich Chalupecký, the text focuses on how complex and complicated role played Czech and Slovak women artists on local ar scene from the 1960s through the 1970s.A special attention is paid on how Chalupecký?s understanding of ?aftermodern? (postmodern) art overlaps with the work of a Slovak artist Mária Bartuszová, namely with her effort to undermine through her organic sculptures the dominance of instrumentalreason, industry and technology.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mária Bartuszová: Provisional Forms

  • ISBN

    9788364177262

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    53-67

  • Počet stran knihy

    250

  • Název nakladatele

    University of Chicago Press

  • Místo vydání

    Chicago

  • Kód UT WoS kapitoly