Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461071%3A_____%2F19%3AN0000040" target="_blank" >RIV/60461071:_____/19:N0000040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.umprum.cz/web/cs/nakladatelstvi/edicni-plan-nakladatelstvi-umprum-pro-rok-2018-6722" target="_blank" >https://www.umprum.cz/web/cs/nakladatelstvi/edicni-plan-nakladatelstvi-umprum-pro-rok-2018-6722</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Index 2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Knížka Ateliéru architektury II je shrnutím výsledků výukového programu a posouzení taktik výuky a socializačních triků se záměrem vytvořit motivační, komunikační a pracovní prostředí pro studenty a pro jejich co nejefektivnější profesní vývoj. Je pohledem zpět a kritickým zhodnocením smyslu práce určeným jak pro studenty, tak pedagogy. Obsahem je celé spektrum témat, prezentovaných specifickými ukázkami individuálních výkonů jednotlivých studentů. Součástí pak jsou též reakce a recenze osobností architektonického a pedagogického prostředí (Sami Rintala, Adam Gebrian, Vladimír Šlapeta, Fernando Comas, Emil Přikryl, Tomáš Novotný, Eduardo Samper).

  • Název v anglickém jazyce

    Index 2

  • Popis výsledku anglicky

    The book of Studio of Architecture II is a summary of the results of the teaching program and an assessment of teaching tactics and social tricks with the intention of creating a motivational, communication and work environment for students for their most effective professional development. It is a look back and a critical evaluation of the meaning of work intended for both students and teachers. The content is a whole spectrum of topics, presented by specific examples of individual performance of individual students. It also includes reactions and reviews of personalities of the architectural and pedagogical environment (Sami Rintala, Adam Gebrian, Vladimír Šlapeta, Fernando Comas, Emil Přikryl, Tomáš Novotný, Eduardo Samper).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60402 - Architectural design

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů