Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Loga měst - novodobý fenomén veřejného prostoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461071%3A_____%2F24%3AN0000078" target="_blank" >RIV/60461071:_____/24:N0000078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Loga měst - novodobý fenomén veřejného prostoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text pojednává o fenoménu městských log v Česku, který se od 90. let rozšířil jako nástroj moderní vizuální komunikace. Nahlíží na tento jev jako na nástroj pro sjednocení vizuální prezentace města, ale zároveň upozorňuje na problémy s implementací související s nedostatkem odborníků, financí nebo nezájmem vedení měst. Zároveň se zabývá otázkou, zda jsou novodobá loga vedle tradičních heraldických znaků vůbec potřebná.

  • Název v anglickém jazyce

    City Logos - a Modern Phenomenon in Public Space

  • Popis výsledku anglicky

    The text discusses the phenomenon of city logos in the Czech Republic, which have spread since the 1990s as a tool of modern visual communication. It views this trend as a way to unify a city's visual presentation, but also points out problems with implementation due to a lack of experts, funding, or interest from city leaders. It also asks whether modern logos are even necessary alongside traditional heraldic symbols.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Identita: příběh českého grafického designu

  • ISBN

    978-80-7637-527-7

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    16-19

  • Počet stran knihy

    517

  • Název nakladatele

    Paseka

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly