Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

City Logos: A Modern Phenomenon in Public Spaces

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461071%3A_____%2F24%3AN0000096" target="_blank" >RIV/60461071:_____/24:N0000096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    City Logos: A Modern Phenomenon in Public Spaces

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text discusses the phenomenon of city logos in the Czech Republic, which have spread since the 1990s as a tool of modern visual communication. It views this trend as a way to unify a city's visual presentation, but also points out problems with implementation due to a lack of experts, funding, or interest from city leaders. It also asks whether modern logos are even necessary alongside traditional heraldic symbols.

  • Název v anglickém jazyce

    City Logos: A Modern Phenomenon in Public Spaces

  • Popis výsledku anglicky

    The text discusses the phenomenon of city logos in the Czech Republic, which have spread since the 1990s as a tool of modern visual communication. It views this trend as a way to unify a city's visual presentation, but also points out problems with implementation due to a lack of experts, funding, or interest from city leaders. It also asks whether modern logos are even necessary alongside traditional heraldic symbols.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Identity: The Story of Czech Graphic Design

  • ISBN

    9788076375451

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    12-13

  • Počet stran knihy

    324

  • Název nakladatele

    Paseka

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly