Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Aromatization and Smart Solutions in Selected Economic Sectors

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22330%2F21%3A43922933" target="_blank" >RIV/60461373:22330/21:43922933 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.slpk.sk/eldo/2021/dl/9788055223957/9788055223957.html" target="_blank" >http://www.slpk.sk/eldo/2021/dl/9788055223957/9788055223957.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15414/2021.9788055223957" target="_blank" >10.15414/2021.9788055223957</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Aromatization and Smart Solutions in Selected Economic Sectors

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Innovative research solutions and consumer neuroscience represented by biometric, neuroscience and behavioral studies in both real and laboratory conditions enable businesses to make more effective strategic decisions. Subject of interest is the investigation of the targeted impact of the deployment of aroma in spaces on behaviour of visitors, customers and employees, as in both domestic and foreign markets the number of companies implementing aroma technology (i.e. aromatizing their facilities or create brand olfactory traces) and at the same time practically apply it in various sectors.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Aromatization and Smart Solutions in Selected Economic Sectors

  • Popis výsledku anglicky

    Innovative research solutions and consumer neuroscience represented by biometric, neuroscience and behavioral studies in both real and laboratory conditions enable businesses to make more effective strategic decisions. Subject of interest is the investigation of the targeted impact of the deployment of aroma in spaces on behaviour of visitors, customers and employees, as in both domestic and foreign markets the number of companies implementing aroma technology (i.e. aromatizing their facilities or create brand olfactory traces) and at the same time practically apply it in various sectors.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-552-2359-9

  • Počet stran knihy

    103

  • Název nakladatele

    Slovak University of Agriculture in Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Kód UT WoS knihy