Strategie výrobců potravin v podmínkách růstu vyjednávací síly distribučních řetězců
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F00%3A00006243" target="_blank" >RIV/60461373:22340/00:00006243 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie výrobců potravin v podmínkách růstu vyjednávací síly distribučních řetězců
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá rostoucí vyjednávací silou maloobchodu vzhledem k rostoucí koncentraci maloobchodu a důsledky v chování obchodních řetězců.Koncentrace na straně obchodu je konfrontována s koncentrací a strategiemi na straně některých dodavatelů.
Název v anglickém jazyce
The Growth of the Bargaining Force of Distribution Chains and its Influence on Food Producers Strategies
Popis výsledku anglicky
This paper deals with growth of bargaining forces of distribution networks,which arise from changes in the structure and behaviour of retailers.Present structure of the Czech retail and the situation of the concentration in the retail of food is present.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7157-460-0
Místo vydání
Brno
Název nakladatele resp. objednatele
Provozně-ekonomická fakulta MZLU Brno
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—