Customer Satisfaction
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F00%3A00006249" target="_blank" >RIV/60461373:22340/00:00006249 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Satisfaction
Popis výsledku v původním jazyce
These days are characteristics by high expectations of customers regarding all products and services, offered by suppliers. The businesses need to realises, that the frequently repeated motto "Customer is always right" is becoming more important than ever before.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction
Popis výsledku anglicky
These days are characteristics by high expectations of customers regarding all products and services, offered by suppliers. The businesses need to realises, that the frequently repeated motto "Customer is always right" is becoming more important than ever before.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-02-01350-6
Místo vydání
Ostrava
Název nakladatele resp. objednatele
Dům techniky Ostrava
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—