Moderní nákupní strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F01%3A00004101" target="_blank" >RIV/60461373:22340/01:00004101 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní nákupní strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Nákup a jeho vliv na podnikání firmy, typy nákupních situací, struktura nákupního procesu, lidský faktor a jeho vliv na nákup, motivační nástroje v nákupu, nákupní strategie, centralizace nákupu - důvody.
Název v anglickém jazyce
Modern purchasing strategy
Popis výsledku anglicky
Purchasing and its influence on business, purchasing situations types, purchasing process structure, human element in purchasing, purchasing motivation factors, purchasing strategy, centralization in purchsing -reasons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika, logistika a ekologie v ozbrojených silách
ISBN
80-85960-26-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
268-273
Název nakladatele
Vojenská akademie
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
10. 5. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—