Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodování o nákupu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F06%3A00016900" target="_blank" >RIV/60461373:22340/06:00016900 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodování o nákupu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem ahodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Purchasing decissions

  • Popis výsledku anglicky

    The capture is focused on changes in purchasing process position and its management. Modern purchasing strategies are discussed, purchasing in E-hubs. The whole purchasing process is described and role of buying center members on its quality is evaluated. Considerable attention is paid to operative purchasing. Usage of modern purchasing strategies as JiT, KANBAN, JiT II are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Strategický marketingový management

  • ISBN

    80-239-8387-3

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    152-174

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Český institut marketingu

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly