Rozhodování o nákupu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F06%3A00016900" target="_blank" >RIV/60461373:22340/06:00016900 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozhodování o nákupu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je zaměřena na postavení nákupu a jeho řízení. Pozornost je věnována moderním nákupním strategiím, nákupu v prostředí internetových tržnic. Je popisován celý proces nákupu. Pozornost je věnována i operativnímu nákupu. Kapitola končí přehledem ahodnocením moderních nákupních strategií, JiT, KANBAN, JiTII, Make or Buy apod.
Název v anglickém jazyce
Purchasing decissions
Popis výsledku anglicky
The capture is focused on changes in purchasing process position and its management. Modern purchasing strategies are discussed, purchasing in E-hubs. The whole purchasing process is described and role of buying center members on its quality is evaluated. Considerable attention is paid to operative purchasing. Usage of modern purchasing strategies as JiT, KANBAN, JiT II are discussed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Strategický marketingový management
ISBN
80-239-8387-3
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
152-174
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Český institut marketingu
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—