Perspektivy a současnost nákupu pro výrobní spotřebu prostřednictvím elektronických tržnic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F02%3A00006968" target="_blank" >RIV/60461373:22340/02:00006968 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Perspektivy a současnost nákupu pro výrobní spotřebu prostřednictvím elektronických tržnic
Popis výsledku v původním jazyce
Elektronické obchodování v nákupu pro další podnikání. Postavení elektronických tržnic v nákupu surovin a polotovarů. Hlavní principy a funkce elektronických tržnic. Situace v ČR, hlkavní problémy rozvoje tržnic v ČR, cesty řešení.
Název v anglickém jazyce
The Viev and our Time of B2B in E-hubs Enviroment
Popis výsledku anglicky
The electronic shopping in the B2B process. E-hubs position in raw materials, semiproducts procurement. Main E-hubs functions and principles, types of E-hubs. Main problems in E-hubs development in CR.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Management pro 21.století, teorie a praxe v chemickém a potravinářském průmyslu
ISBN
80-7080-491-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
61-67
Název nakladatele
VŠCHT Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
3. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—